lauantai 11. maaliskuuta 2017

Alotetaampa puhtaalta pöydältä.

Moips!

Jooh... miten varmaan moni mun lukijoista huomasi en oo postaillu sitte varmaan joulukuun jälkeen. Mä aloin pohdiskelemaan asioita paljon joululomalla ja tulin siihen tulokseen, että mun blogi ei ollu sitä mitä mä oikeesti oon. Mun blogi oli tosi feikki ja kirjotin sinne tosi tekopirteesti, ja annoin sellasen vaikutuksen mun lukijoille, että mulla olis jotenki tosi täydellinen elämä. En jotenki ilmassu yhtään itteeni. Ennen mun tekstit oli vaan semmosta yhtä yli pirteetä sumua. Otin paljon mallia muilta bloggaajilta enkä ollu jotenki yhtää oma itteni. En kuitenkaan halunnu lopettaa bloggaamista vaan halusin muuttaa mun blogin sellaseks paikaks missä voin ilmasta itteeni ja antaa ehkä inspiraatiota muille. Haluun kirjottaa tänne mun oikeita ajatuksia. Haluun kirjottaa miten mä oikeesti koen asiat. Tekstit on luultavasti vähän semmosia ''runo'' tyyppisiä jos näin voi sanoa. Valokuvat ei katoo minnekkään, koska rakastan edelleen valokuvaamista <3! Vaihdoin myös blogin nimen, sekä ulkoasu muuttu jonkun verran. Toivon, että pidätte tästä mun uudesta tyylistä kirjoittaa, koska mä ainakin nautin tästä enemmän, kun mun ei tartte esittää yhtään mitään muuta mitä mä oikeesti oon. 

Nora. 

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Bloggaaminen on silloin parasta kun saa toteuttaa just itseään ja olla oma itsensä! <3 Tsemppiä sikana ja mä ainakin tuun pysymään kuulolla vaikka tyyli muuttuukin ;-)

    VastaaPoista